Uus meedia...?(3. nädal)

 Uue meedia mõju traditsioonilisele meediale

Uue meedia tekkimisega hakkas traditisoonilise meedia tarbimine vähenema ning uue meedia tarbimine kasvama. Tänapäeval on uue meedia tarbimine suurem kui tradtsioonilise meedia oma. Kuid peale traditsoonilise meedia populaarsuse vähenemise tõi uus meedia kaasa muutusi traditsioonilises meedias, millest tuleb juttu allpool.[1]

Nagu eelnevalt mainitud: uue meedia tarbijaid on rohkem, kui tradistioonilise meedia omi. Sellest tulenevalt vähenes ka traditsioonilise meedia kasum. Mõlema meedia tüübi puhul on peamiseks tulu allikaks reklaami postitamine. Uus meedia on sihtgruppi kaasamisel efektiivsem kuna saab valida, millesele vanusegruppile, vanusele jne reklaami suunata. Samuti on ka uue meedia reklaamiavaldamise kulud väiksemad võrreldes traditsioonilise meediaga.[2] Selle tõttu valivad ettevõtted tihtipeale just uue meedia reklaami postitamiseks, mis omakorda mõjutab traditsioonilise meedia kasumit ja kvaliteeti negatiivselt[3].

Uue meedia ja Interneti abil saab kõige uut infot ja meedia tarbida, jagada ja sellele reageerida. Igaüks saab avaldada oma arvamust, kritiseerida ning samuti ka oma blogi vms pidada. Selle tõttu levivad just uutes meediakanalites libauudised ja pettused. Uudise ja muu info kvaliteeti ja tõesust praktiliselt ei kontrollita. Seetõttu on vana meedia inimeste seas usaldusväärsem ning kvaliteetsem.[4]


Kasutatud allikad:

[1] Statista, Time spent per day with digital versus traditional media in the United States from 2011 to 2022, link: https://www.statista.com/statistics/565628/time-spent-digital-traditional-media-usa/ (18.09.2021)

[2] Uhurunetwork, Social Media vs. Traditional Media - Make the Transition to Digital Marketing, link: https://uhurunetwork.com/social-media-vs-traditional-media/#How_Social_Media_Has_Changed_Marketing (18.09.2021)

[3] Variety, Traditional Media Ad Sales Seen Falling 12% in 2020 Due to Coronavirus, link: https://variety.com/2020/tv/news/traditional-media-ad-sales-coronavirus-magna-1203546258/ (18.09.2021)

[4] We Are The Writers, Traditional Media to Social Media, How the Times Have Changed, link: https://wearethewriters.com/traditional-media-to-social-media-how-the-times-have-changed/ (18.09.2021)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tagasiside Eesti Infoühiskonna Arengukavale aastaks 2020(5. nädal)

Teistmoodi IT

Kuidas saada häkkeriks?