Täna kirjutan oma kogemusest Virginia Shea 9. käsu "Ära kurvita oma võimu" kohta.

Üldjuhul ei ole mul kunagi olnud kogemust, mille käigus ma oleks olnud juturuumi administraator vms, kus mul oleks otseselt rohkem võimu. Selles blogis tuleb ette aga näide sellest, kuidas mina oma sõpradega kuritarvitasime oma võimu meie tiimikaaslase vastu online videomängus.

Üsna pikka aja oma elust olen harrastanud videomänge ning üks, mida mängisin pikemat aega oli Counter Strike : Global Offensive. See on online meeskonnamäng, kus võistleb kaks meeskonda ning igas meeskonnas on 5 inimest.

Niisiis, mängisin seda oma sõpradega ning meid oli 4. Alustasime mängu otsingut ning kuna meid oli neli, siis meie sekka sattus üks juhuslik mängija. Algas kõik enamvähem hästi ning me võitsime esimesed paar roundit. Kuid siis hakkas mäng halvemini minema: me hakkasime kaotama ja selle juhusliku mängija tõttu kaotasime mitu roundit. Peale ühte kaotatud roundit läksin ma kurjaks, et see juhuslik mängija on "nii halb" ning kuna meid oli 4, siis me võisime teda mängust välja ajada. Nii me tegimegi, kuid see ei muutnud asja ning me ikka kaotasime edasi. Siis sain ma aru, et viiekesi oli meil võimalus võita, aga nüüd on see võimalus minimaalne. Nii me selle mängu kaotasime.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Tagasiside Eesti Infoühiskonna Arengukavale aastaks 2020(5. nädal)

Teistmoodi IT

Kuidas saada häkkeriks?